Cara Pantas Hantar Blog ke Semua 20 Enjin Carian

Jika mahu blog berada di enjin carian seperti Google, Yahoo dan Bing. anda seharusnya menghantar URL blog anda untuk diindeks segera. Cara pantas hantar blog ke Semua enjin carian adalah dengan menggunakan Free Web Submission. Perkhidmatan ini adalah percuma tanpa perlu sebarang pendaftaran yang merumitkan.
Ok. Malas nak buka laman web servis berkenaan eh? Saya sediakan terus di dalam post ini untuk anda dengan segera isi maklumat dan bolehkan hantar URL blog anda ke Semua 20 enjin carian. Sangat mudah, isikan URL blog anda, nama dan alamat email dan kemudian tekan butang Submit Your Site.

Cara Pantas Hantar Blog ke Semua 20 Enjin Carian

Cara Pantas Hantar Blog ke semua 20 Enjin Carian



Amacam?

Selepas anda tekan butang tu, anda kena periksa email anda untuk sebarang confirmation yang diperlukan oleh enjin-enjin carian yang terbabit.

Bila dah hantar, anda boleh menarik nafas lega kerana in Sha Allah, dalam sedikit masa blog dan entri-entri di dalam blog anda akan berada di enjin carian. Cuma yang bezanya ialah kedudukan di dalam enjin carian samada berada di halaman utama atau di halaman 2, 3 atau seterusnya.

Untuk mendapatkan tempat di tempat pertama enjin carian, ilmu SEO blogspot perlu anda terapkan supaya lebih berkesan berada di enjin carian.

Selamat mencuba.

0 Comment "Cara Pantas Hantar Blog ke Semua 20 Enjin Carian"

Post a Comment